اینورتر-درایو موتورهای AC
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

با بهره گیری از الکترونیک قدرت و فناوری پیشرفته ریزپردازنده ، درایوها موتور AC دلتا قادر به کنترل موثر سرعت موتور ، بهبود اتوماسیون دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی هستند.

با بهره گیری از موقعیت قوی ما در فناوری الکترونیک قدرت ، درایوهای موتور AC سری VFD دلتا به سرعت پیشرفت کرده است. هر کدام از سری های Drive برای پاسخگویی به نیازهای خاصی طراحی شده است.

درایوهای AC ما به دقت سرعت و گشتاور را كنترل می كنند ، به راحتی از پس بار بیشتری برمی آیند و حالت های مختلف كنترل و پیكربندی سفارشی را ارائه می دهند. خط تولید AC Motor Drive ما طیف کاملی از فن آوری های کنترل موتور را فراهم می کند و در طیف وسیعی از صنایع برای تقویت و بهبود اتوماسیون ماشین مورد استفاده قرار می گیرد.

سری A + نوع جدیدی از سیستم سروو یکپارچه همه کاره با عملکردهای پیشرفته است. این ترکیب با موتورهای سروو متوسط / زیاد از 3 کیلو وات تا 7.5 کیلو وات (خروجی گشتاور از 19.1 نیوتن متر تا 47.74 نیوتن متر) ترکیب شده و به رمزگذار نوری 20 بیتی (1280000 ppr) مجهز است و کنترل موقعیت دقیق تری را برای دقت بالا ارائه می دهد صنایع پردازش یا برنامه های کاربردی ماشین که در آن به پاسخگویی و سختی بالا برای رد کردن اختلالات گشتاور زیاد نیاز است. Delta با سری A و AB ، یک سری محصولات سروو کامل (از 100 وات تا 7.5 کیلو وات) برای پشتیبانی کامل از نیازهای مشتریان و ارائه گزینه های مختلف برای کاربردهای گشتاور بالا ، ارائه می دهد.

 

ما نگاهی به اولین روز Tech Live London با دیدگاه های رهبران فناوری از شرکت هایی مانند IBM، مایکروسافت و Vodafone می اندازیم.
رهبران، مبتکران و تأثیرگذاران برای رویداد هیبریدی TECH LIVE LONDON به گروه رسانه ای Bizclik در لندن پیوستند.

شامل چهار منطقه؛ فناوری و AI LIVE، Cloud & 5G LIVE، Cyber ​​LIVE و March8 LIVE، کنفرانس دو روزه و نمایشگاه فناوری نیز برای حضور مجازی برای بینندگان در سراسر جهان در دسترس است.

سخنرانان الهام‌بخش زیادی وجود دارند که به مراحل زنده و مجازی می‌روند، سخنان کلیدی الهام‌بخش ارائه می‌دهند، در میزگردها بحث می‌کنند یا درباره روندها در بحث‌های کنار آتش و جلسات پرسش و پاسخ بحث می‌کنند. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند آخرین فن‌آوری‌ها را تجربه کنند - از جمله شانس قرار گرفتن پشت فرمان یک ماشین مسابقه‌ای F1.

ما نگاهی به برخی از نکات برجسته در سراسر مراحل برای روز اول می اندازیم.

مرحله فناوری و هوش مصنوعی
مرحله فناوری و هوش مصنوعی میزبان برخی از رهبران پرشور بود، از کسانی که دهه‌ها در زمینه فناوری کار کرده‌اند تا مبشرانی که نوآوری در هوش مصنوعی (AI)، علم داده و تجزیه‌وتحلیل، یادگیری ماشینی و در عین حال کمک به آموزش و توانمندسازی یک نیروی کار دیجیتال

در کنفرانس امسال احساس توانمندی و تمرکز کارمندان وجود داشت، زیرا بحث پانل صبح برگزار شد، موضوعاتی را پوشش می‌داد که پیرامون استفاده کنونی از فناوری پس از همه‌گیری و اینکه چگونه به افراد بیشتری اجازه می‌دهد بر اساس ترکیبی کار کنند. با این حال، تقریباً چند سال پس از شروع کووید-19، چشم‌انداز در حال تغییر است و با پذیرش کار از راه دور، نه تنها بسیاری از سازمان خود احساس جدایی می‌کنند، بلکه همکاری برای برخی نیز دشوار است.

برخی از موضوعات مطرح شده در این جلسه به استفاده از فناوری به عنوان جایگزینی برای تعامل انسانی و اینکه آیا از طریق سیستم های دیجیتال کنونی و یا حتی استفاده از هولوگرام می توان به آن دست یافت و می شود، اشاره دارد.





:: برچسب‌ها: درایو موتور ac , درایو موتور ac دلتا , درایو ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: